Veelgestelde vragen

Hoe werkt het?

U bestelt via de website voor 13.00uur. Om te zorgen dat uw vlees echt vers is bestellen we het dan pas bij de leverancier. Dinsdag beginnen we met de voorbereidingen zodat we het woensdag kunnen bezorgen. We staan op de woensdag tussen 10.00uur en 18.00uur bij u voor de deur met echt vers vlees.

Ik ben niet thuis. En nu?

We begrijpen dat het lastig is iedere woensdag thuis te zijn voor uw bestelling. Daarom adviseren we om een koeltas of koelbox achter het huis neer te zetten. Als u het bij de bestelling vermeldt of een papiertje op de deur hangt dan legt de bezorger uw bestelling op de juiste plek neer. Het beste is de koelbox op een droge plek in de schaduw neer te zetten.

Ik heb geen koelbox of koeltas. En nu?

Heeft u een schuurtje of iets anders waarin een koelkast staat en waarvan de deur open kan blijven? Geef dit aan bij het bestellen. Dan legt de bezorger uw bestelling netjes op deze plek neer.

Hoe laat komen jullie het brengen?

We komen de spullen tussen 10.00uur en 18.00uur bezorgen. Dit is afhankelijk van het aantal klanten en de routes die de bezorgers moeten rijden. Hoe meer klanten, hoe later de bezorger weg komt en hoe langer de route. U hoeft er niet voor thuis te blijven als u een koelbox of koeltas neerzet. Dan bent u vrij om te gaan en staan waar u wil op de dag van bezorging!

Kan ik het op mijn werk laten bezorgen?

Ja dit is normaal geen probleem! Als uw werkgever het goed vindt en wij zo zonder te melden of hekken te laten openen voor ons naar binnen kunnen lopen dan komen we bij uw werk langs! Let wel op dat uw werk wel binnen de straal van 20 kilometer rond Oostwold valt.

Ik kan niet online bestellen. Wat is er mogelijk?

Heeft u (of degene waarvoor) moeite bij het online bestellen? Neem dan even contact met ons op! Dan kijken we samen naar een goede oplossing voor beide partijen.